Marc by Marc Jacobs Hobo Bag


 
 
Fick en fråga angående den här väskan, om jag tycker att jag får plats med mycket grejer i den, typ skolböcker och sånt. Och nej man får inte plats med särskilt mycket i den, ska jag träna efter skolan eller har idrott tillexempel funkar inte den här väskan. Den är helt perfekt när man ska ha med sig typ smink, borste, parfym och nånting mer. Så att bara ha den här väskan som skolväska skulle jag inte rekomendera, då måste man ha någon större också om man har idrott eller så. Hoppas svaret hjälpte dig på något sätt xD PUSS

Kommentarer
Postat av: G

Hej! Jag undrar vad du äter (när du äter nyttigt) till frukost, lunch, middag o mellanmål där imellan. Hur mycket mat ska man ha på tallriken tycker du :)? Tacksam för svar!

2013-08-31 @ 15:15:06
Postat av: Filippa

Skulle inte du kunna visa lite snygga höst/vinterjackor 😊 Och vad ska du ha?

2013-09-01 @ 09:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback